دانلود آهنگ های فارسی جدید ایرانی به زبان هندسی فارسی و با دو کیفیت اصلی

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

جستجو

بایگانی

شبکه های اجتماعی

دانلود آهنگ معین زد زیبای زشت من

دانلود آهنگ معین زد زیبای زشت من


دانلود آهنگ جدید معین زد به نام زیبای زشت من
دانلود آهنگ جدید و زیبای معین زد به نام زیبای زشت من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
معین زد به نام زیبای زشت من متن آهنگ
تکست آهنگ زیبای زشت من از معین زد
Download New Music By Moein Z Called zibaye zeshte man
Download New Song By Moein Z - zibaye zeshte man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Moein Z zibaye zeshte man
متن آهنگ معین زد زیبای زشت من به صورت فارسی - عربی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان زیبای زشت من و کسر نیمی از حجم شما


دانلود آهنگ جدید معین زد به نام زیبای زشت من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید معین زد به نام زیبای زشت من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید زیبای زشت من - معین زد



زیبای زشت من در آیینه خشت من
मेरे ईंट के शीशे में मेरी बदसूरत कुरूपता
در بارونگی نهان پنهان گشته عشق من
मेरा प्यार बारिश में छुपा है
هی گفتم برو نمان رفتی ماندن مرا
अरे, मैंने तुमसे कहा था कि जाओ और मेरे साथ रहो
کج فهمیده بود شعر آواز خواندن مرا
काज मेरी गायन कविता को समझ गया
من خود جاهلم به این که چیست خواسته دلم
मैं इस बात से अनभिज्ञ हूँ कि मेरा दिल क्या चाहता है
در سردرگمی مرا حیران کرده ای دلم
आपने मुझे अपनी उलझन में चकित कर दिया है
دارد چین میخورد کم کم پیشانیم
हम चीन को बहुत कम खा रहे हैं
من هی مینویسمت تو هی میخوانیم
मैं आपको लिख रहा हूं
آسمون ببارش که اسم حال من عشقه
आकाश को मेरे प्यार का नाम दो
عاشقم نبود تو فال اسممو نمینوشت که
मैंने तुमसे प्यार नहीं किया, मैंने कुंडली में अपना नाम नहीं लिखा
پرت و پلا نوشتنم که این سکوتو بشکنم
मैं इस चुप्पी को तोड़ने के लिए लिख रहा था
میخوام صدای خندتو با همه گوشا بشنوم
मैं आपकी हंसी सबके साथ सुनना चाहता हूं
اشاره کن صدا بزن درد و دلاتو ساز کن
इंगित करें, दर्द करें और अपने दिल की धड़कन को तेज करें
اتاق تاریک منو پنجره هاشو باز کن
मेरा अंधेरा कमरा खोलो, इसकी खिड़कियां खोलो
بزن به بیخیالیو سر به سرم بذار باز
मेरी लापरवाही को जाने दो
بگو ولت نمیکنم پشت درو درار باز
कहो मैं तुम्हारे पीछे का दरवाजा नहीं खोलूंगा
میخوام که جون من بشه قسم به حرف راستت
मैं चाहता हूं कि जॉन आपकी कसम खाए
انقده عاشقم بشی که قلب دنیا واسته
तुम मुझसे प्यार करते हो, दुनिया का दिल


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: